mw challenges

Discussion in 'MobWars General Discussion' started by eliqne, Jun 27, 2020.

ahould i delet the video after 2 weeks

Poll closed Jul 27, 2020.
  1. yah lmao ur channel is dead its not like any1 is gonna watch it

    4 vote(s)
    18.2%
  2. nooo

    19 vote(s)
    86.4%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    okay imma do the challenges
    give me mw challenges
    i already have 1
    1.dont go to mid only side rush

    ill rec them gor proof and upload them to my yt channel but my yt channel is dead so uh yeah should i delete it after 2 weeks?

    edit:school starts in a few days and its still a bit laggy D: ugh
     
    Last edited: Aug 2, 2020
  2. _HamsomeHam_

    _HamsomeHam_ Notable Member Emerald Member

    Messages:
    1,180
    Likes Received:
    11,698
    Trophy Points:
    153
    Hmm what about no diamond challenge?
     
  3. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    ok
     
  4. Alairina

    Alairina Notable Member

    Messages:
    9,294
    Likes Received:
    230,411
    Trophy Points:
    153
  5. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    challenge accepted
    this is going to be the slowst game in history
     
  6. Alairina

    Alairina Notable Member

    Messages:
    9,294
    Likes Received:
    230,411
    Trophy Points:
    153
    yesss xD
     
  7. Ruico

    Ruico Notable Member

    Messages:
    741
    Likes Received:
    33,114
    Trophy Points:
    133
    No armor challenge! If you're feeling pro maybe do the no sword challenge:D
     
  8. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    yep ham already said no sword challenge :)
     
  9. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    *no diamonds=no swords
     
    ggamergirl80 and AllyMac_ like this.
  10. quackk

    quackk Notable Member Emerald Member

    Messages:
    916
    Likes Received:
    2,994
    Trophy Points:
    133
    Use the shop once :)
     
  11. BopI

    BopI Notable Member Emerald Member

    Messages:
    4,897
    Likes Received:
    16,362
    Trophy Points:
    153
    ah i have a challenge defeat me in mobwars
     
  12. ilikethaifood

    ilikethaifood Notable Member

    Messages:
    3,658
    Likes Received:
    25,924
    Trophy Points:
    153
  13. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    ok then , but no bows
    rec us when we 1v1
     
  14. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    WTF HAHA NO WAYYY IM DOING THAT XD NICE ONE THO CZ IT SUPPOSED TO BE CHALLENGING
     
  15. Lagg

    Lagg Notable Member Diamond Member

    Messages:
    253
    Likes Received:
    1,462
    Trophy Points:
    133
    Challenge accepted
     
    AllyMac_ and SplashingPaint836 like this.
  16. Lagg

    Lagg Notable Member Diamond Member

    Messages:
    253
    Likes Received:
    1,462
    Trophy Points:
    133
    Also just try no Sword or no wool those are pretty decent
     
  17. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    lol probably not a challenge
     
  18. Lagg

    Lagg Notable Member Diamond Member

    Messages:
    253
    Likes Received:
    1,462
    Trophy Points:
    133
    Lmao maybe but I don't overestimate my abilities
     
  19. quackk

    quackk Notable Member Emerald Member

    Messages:
    916
    Likes Received:
    2,994
    Trophy Points:
    133
    Lmao how about this.

    Only first slot challenge
    U cab only use your first slot
     
  20. eliqne

    eliqne Notable Member Emerald Member

    Messages:
    227
    Likes Received:
    1,215
    Trophy Points:
    133
    no not u
    and i was kidding with not a challenge xd u shoukdnt judge abook by uts cover :>
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.