1. Guest, please be sure to read our Terms of Service and Rules here

Icy's Mafia 2 - Day 4

Discussion in 'Off-Topic' started by Icy_Hatake, Sep 21, 2021.

  1. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
  2. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
    Oo i wont vote yet ima find clues
     
  3. _HamsomeHam_

    _HamsomeHam_ •Retired Staff• Emerald Member

    Messages:
    1,731
    Likes Received:
    25,203
    Trophy Points:
    153
    On a real note tho- this clue is kinda straight forward that im not sure whether it may be true or not xD
     
  4. _HamsomeHam_

    _HamsomeHam_ •Retired Staff• Emerald Member

    Messages:
    1,731
    Likes Received:
    25,203
    Trophy Points:
    153
    Does icy watch mcyt to know these things tho? xD
     
  5. _HamsomeHam_

    _HamsomeHam_ •Retired Staff• Emerald Member

    Messages:
    1,731
    Likes Received:
    25,203
    Trophy Points:
    153
    Aight peace im going to sleep, probably gonna wake up tmr to see 8 votes on me lol
     
  6. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
    Gòòdluck
     
  7. _xMaegann

    _xMaegann Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,866
    Likes Received:
    48,177
    Trophy Points:
    153
    Maybe? xD
     
  8. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
    She do
     
  9. Dz81

    Dz81 ✯ BrokenLens Staff ✯ Server Staff Emerald Member

    Messages:
    13,453
    Likes Received:
    196,572
    Trophy Points:
    153
    Dead people can vote now?
     
  10. Proximity

    Proximity Notable Member

    Messages:
    165
    Likes Received:
    963
    Trophy Points:
    93
    I've been dead and I can vote xd

    im voting dz

    im joking ill vote ham- im sorry ham i love you
     
  11. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
    Why peoples love voting without a strong proof
     
  12. LunaDaPineapple

    LunaDaPineapple Active Member Emerald Member

    Messages:
    94
    Likes Received:
    1,520
    Trophy Points:
    123
    Yeah - like nobody is gonna ask me what kind of info I've gather or how I've come to some conclusions?
    And I said a "FEW" of us are associated with pigs
    So I'm not calling out just Ham XD
     
  13. MCFAZfoz

    MCFAZfoz Notable Member

    Messages:
    1,032
    Likes Received:
    20,962
    Trophy Points:
    153
  14. Shive

    Shive Notable Member Emerald Member

    Messages:
    4,801
    Likes Received:
    48,487
    Trophy Points:
    153
    Lol everytime I defended sheriff was just to save my a** xD

    And I love the news reporting style for today!
     
    Last edited: Sep 21, 2021
  15. SheriffGG

    SheriffGG Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,071
    Likes Received:
    12,035
    Trophy Points:
    153
    sorry u did ur best i just always act sus lol
     
  16. ~~Kxmmy_~~

    ~~Kxmmy_~~ Notable Member

    Messages:
    3,161
    Likes Received:
    32,010
    Trophy Points:
    153
    say goodbye!~ im voting for you
     
  17. hcneyy

    hcneyy Notable Member

    Messages:
    2,352
    Likes Received:
    46,762
    Trophy Points:
    153
    I missed a lot of these threads anyways- that's right I am still alive :rolleyes::two_hearts::two_hearts:
     
  18. Proximity

    Proximity Notable Member

    Messages:
    165
    Likes Received:
    963
    Trophy Points:
    93
    if im gonna have proof its because I dont enjoy eating ham

    salami is better
     
  19. LunaDaPineapple

    LunaDaPineapple Active Member Emerald Member

    Messages:
    94
    Likes Received:
    1,520
    Trophy Points:
    123
    Well guess I'm gonna have to call out the pigs specifically since y'all are just throwing just Ham under the bus.
    There are 3 Hams within our game -
    @_HamsomeHam_
    @_HammyMaegan_
    @_HamTastic_

    Now if I recall -
    Maegan & Jahss themselves are MCYT fans

    I'd also like to point out that they be shorties (especially Jahss) - why is this relevant?
    Day 1 - "One of which just so happened to glance down the street behind a rather tall building"
    I was maybe thinking it's associating with someone tall. But Jahss pointed out that maybe it's the opposite and it's someone short - as short people can easily hide behind things

    Day 1 - "Even with then crime spree in the east"
    My pal Jahss here - lives on the East side of a country

    Also on Day 1 - Jahss pointed out that Themis is a blind goddess & she related blind to glasses
    Well all three of these folks (Ham, Maegan, & Jahss) wear glasses (technically Ham's are sunglasses but shhh)

    *Coincidence that it's Jahss who was pointing out details which in turn leads to them?*

    But I'd also like to point out that Ham here kinda defended Slicer a lot last Day (3) - thinking that a minor detail of knives wasn't enough to vote out Slicer. And he thought Sheriff was more suspicious than Slicer. But it turned out Slicer was bad and Sheriff was good. hmm

    *I feel like Imma have a target on my back now T^T*
     
  20. LunaDaPineapple

    LunaDaPineapple Active Member Emerald Member

    Messages:
    94
    Likes Received:
    1,520
    Trophy Points:
    123
    I have one last sus - but Imma leave you guys with this for now & let you guys think over it
     

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.