Achievement suggestions!

Discussion in 'MurderMystery General Discussion' started by wishing, May 21, 2020.

  1. wishing

    wishing Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,875
    Likes Received:
    15,979
    Trophy Points:
    153
    Good-evening, I’m gonna cut to the chase and suggest some new achievements for Murder Mystery. Since there’s only a select few to complete and right after you do them all the game isn’t really a challenge. I think adding more achievements will urge people to challenges in game instead of sitting around waiting to die or win.

    1: Win as the murderer.
    2: Win as the sheriff
    3: Be the last innocent alive
    4: collect 100 gold in game
    5: getting 100, 1000, 10000 wins.
    6: Win as murderer without using your weapon
    7: Kill both murderers
    8: Kill murderer before they kill anyone


    I don’t know, I just think adding more challenges will give innos/Murd/sheriff something to achieve.
     
    Eriell, Bearrel, Clicks and 5 others like this.
  2. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    If I'm correct (and please feel free to correct me if I'm wrong) but I think a few of those are already acheviments you can unlock in mm. Like the top two. Cause I'm positive I unlocked that when I won my first time.

    Also there is a setting in the shop you can see what acheviments you can unlock in game. I stumbled upon this when trying to buy pets and particles. And I didn't realize just how many there were XD.

    But yes I love these ideas! And man, win without using a weapon nope. I'd be dead.
     
  3. B3N

    B3N Notable Member Emerald Member

    Messages:
    6,742
    Likes Received:
    44,181
    Trophy Points:
    153
    I think there are only two achievements in MM so far so yes, it would be nice to have some more. Agreed!
     
  4. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    Is that so? Hmm...i know one is to collect 50 gold in game...
     
  5. wishing

    wishing Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,875
    Likes Received:
    15,979
    Trophy Points:
    153
    I think the winning as murd and sheriff one is “kill the murd or sheriff with your fists” but idk, I’ve completed Mm achievements years ago :pleading:
     
    Eriell, Bearrel, Clicks and 3 others like this.
  6. B3N

    B3N Notable Member Emerald Member

    Messages:
    6,742
    Likes Received:
    44,181
    Trophy Points:
    153
    0F36CD8D-217B-496F-BE72-2DD1053E1E2A.jpeg

    ^It would mean I’m really bad at MM if I hadn’t unlocked a new achievement I didn’t know about in forever HAHAHA-
     
  7. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    LOL!! Bruh okay someone is gonna be out to get me cause I'd suuuuccckkk. Hey staff is it teaming if I allow myself to be a human sacrafice so people can unlock this acheviment XD. (If I'm murd naw but sheriff you can always get another one XD)

    I wanna get the gold one really bad and I've gotten up to 42....but Everytime I'm getting close the murd dies or time ends. Smh.
     
  8. wishing

    wishing Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,875
    Likes Received:
    15,979
    Trophy Points:
    153
    Best map for collecting gold is rugrats, I got 130 :>
     
  9. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    Me: if you can't beat 'em. Lay there and let them beat you! Someone's gotta win the fight.

    Teachers: and this is why you pick your friends wisely. Also, don't listen to fools when your released into the world XD remember,if your friend jumps off a bridge what do you do?

    Class: Don't jump with them. We need to run and get to a safe distance and call an ambulance

    Me: Jump.....duh
     
    SplashingPaint836 likes this.
  10. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    Oooh tysm!!!! >:O
     
    SplashingPaint836 and wishing like this.
  11. TheCooki3Cat

    TheCooki3Cat Notable Member Emerald Member

    Messages:
    2,735
    Likes Received:
    36,043
    Trophy Points:
    153
    Disclaimer: do not do this its just a joke if you actually try this I'm going to be very concerned. Just run away and dont start fights you know you won't win...
     
    SplashingPaint836 and wishing like this.
  12. Clicks

    Clicks Notable Member Emerald Member

    Messages:
    347
    Likes Received:
    4,786
    Trophy Points:
    133
    these achievements for mm! ngl it'd make mm more fun to play (well yes it's fun tho) but it'd keep u on a pace or a grind, i love these idea's :D
     
  13. RatLover

    RatLover Muted

    Messages:
    1,747
    Likes Received:
    7,681
    Trophy Points:
    153
    9. Lose as the murderer
    17. Lose as inno
    34. Lose as sheriff
     
    SplashingPaint836 likes this.
  14. Eriell

    Eriell Notable Member Emerald Member

    Messages:
    1,072
    Likes Received:
    7,973
    Trophy Points:
    153
    Yes that's one of the achievements including 1 more
    I already completed all the achievements on murderer mystery , and it would be nice to have some more achievements
     
    SplashingPaint836 likes this.

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.