1. Guest, please be sure to read our Terms of Service and Rules here

Comments on Profile Post by Shive

  1. despairr
    despairr
    ugh fineee :rolling_eyes:
    Jul 26, 2021
    MCFAZfoz, Dz81, Penquin and 2 others like this.
  2. Shive
    Shive
    i dont mean to force u btw, just a joke lol xD
    Jul 26, 2021
    Dz81, SecretStash99 and despairr like this.
  3. despairr
    despairr
    nha its fine, i finishee]d lol
    Jul 26, 2021
  4. Shive
    Shive
    omg you actually did it ! its looking good eliane now i can be a weirdo and stalk you :)). and you and my mom share the same bday lol, thought that was interesting
    Jul 26, 2021
  5. AllyMac_
    AllyMac_
    That last line in your info- lmao
    Jul 27, 2021
  6. despairr
    despairr
    i added a new part to my info fr no cap
    Aug 1, 2021
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.