1. Guest, please be sure to read our Terms of Service and Rules here

Comments on Profile Post by stepcousin

  1. sarcastic
    sarcastic
    what’s so funny
    Nov 9, 2019
  2. BopI
    BopI
    BOI
    Nov 9, 2019
    WishesComeTrue and simpp like this.
  3. stepcousin
    stepcousin
    failed attempt on getting sheep and tma banned
    Nov 9, 2019
    WishesComeTrue and lachlan40 like this.
  4. MarvelB0i
    MarvelB0i
    Ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Is this an attempt to be toxic or something? Honestly I'm confused over the voice I hear in my head when I read what u say. It's so high pitched like a child.
    Nov 10, 2019
    Ruico, WoLfy69, Alairina and 3 others like this.
  5. lachlan40
    lachlan40
    damn you just got roasted by a forums reporter what are you gonna do now
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue and stepcousin like this.
  6. stepcousin
    stepcousin
    “in my head”
    bruh it’s your prob your voice. Why would someone else’s voice be in your head?.. And what kind of insult is that lol
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue and lachlan40 like this.
  7. stepcousin
    stepcousin
    lach im so scared of this kid im gonna cry omg!!1!
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue and lachlan40 like this.
  8. lachlan40
    lachlan40
    LOL
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue and stepcousin like this.
  9. MarvelB0i
    MarvelB0i
    Wow, it was mine. Thanks for telling me that yay. :D But reading your new comment, I can tell your voice was the voice of a 2 year old instead of a 7 year old. (Only morons continue arguing after this comment, because this is getting stupid lol)
    Nov 10, 2019
    Ruico, WoLfy69, Alairina and 3 others like this.
  10. stepcousin
    stepcousin
    ight whatever you say kiddo
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue likes this.
  11. sarcastic
    sarcastic
    this is why people don’t like mb players, god damn if the report got invalid then cool is it really necessary to say some random thing on his profile about it? and you know they prolly were teaming coz that’s just how mb works now lol
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue likes this.
  12. stepcousin
    stepcousin
    it’s not necessary but I still did it ¯\_(ツ)_/¯
    Nov 10, 2019
    WishesComeTrue likes this.
  13. cursedd
    cursedd
    *sips tea while reading these comments*
    Nov 24, 2019
    WishesComeTrue likes this.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.